* 20.00 zł: przy dostawie krajowej do 500zł przy przelewie, płatności Przelewy24 * 0.00 zł: przy dostawie krajowej od 500zł przy przelewie, płatności Przelewy24 * 30 / 90 zł: przy dostawie krajowej za pobraniem
* 99 zł:przy dostawie krajowej w kredycie Santander / Credit Agricole
* 100.00 zł: przy dostawie zagranicznej przy przelewie, płatności Przelewy24, kredycie
Termin realizacji zamówienia:
ewentualny czas oczekiwania na płatność za zamówienie + dostępność (dni robocze) kupionego produktu w jego karcie w chwili składania zamówienia jako niewiążąca dla stron umowy, szacunkowa informacja o wprowadzeniu go na stan magazynowy + czas doręczenia przesyłki.
***
Formy płatności:
* przedpłata na konto bankowe sklepu
* szybkie przelewy Przelewy24 * kredyt Santander / Credit Agricole Bank Polska SA * przelew z odroczonym terminem płatności na konto bankowe sklepu dla odbiorców instytucjonalnych po uzgodnieniu
* pobranie gotówką kurierowi firmy GLS / UPS przy odbiorze przesyłki
Numer konta bankowego w mBank:
55 1140 2004 0000 3402 7966 6570
Zakupy na kredyt:
we współpracy z firmą Santander Consumer Bank oraz Credit Agricole Bank Polska S.A. oferujemy proste i szybkie zakupy na kredyt. Apare SP ZOO oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Santander Consumer Bank oraz Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.
(1) Zgodnie z art. 27. ustawy z 30.05.2014 o prawach konsumenta konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.
(2) Reklamację należy złożyć pod adresem poczty elektronicznej: info@pasazfoto.pl bądź na piśmie, wraz z którym należy dostarczyć reklamowany produkt na adres siedziby magazynu sklepu tj Magazyn POV, pasazfoto, ul. Julianowska 37, 05-500 Piaseczno
Kamera Sony FX3 to przepustka do świata profesjonalnego kina. Wyróżnia ją nie tylko filmowa ekspresja, ale także niezawodność, łatwość obsługi i mobilna lekka konstrukcja - dokładnie to, czego potrzebują dzisiejsi twórcy. Nagrywaj filmy w 4K z małą głębią ostrości, rewelacyjnym efektem bokeh i swobodą kształtowania obrazu, jaką daje Ci pełnoklatkowa matryca.
Pełnoklatkowa jakość przy słabym świetle
Innowacyjne techniki przechwytywania światła w pełnoklatkowym przetworniku kamery FX3 pozwalają uzyskać wyraźny obraz nawet w słabym świetle. Standardowy zakres czułości ISO, wynoszący przy filmowaniu 80-102 400, można rozszerzyć do 409 600
Szeroki zakres dynamiki
Kamera FX3 ma wyjątkowy, ponad 15-stopniowy zakres dynamiki, umożliwiający rejestrację obrazu rano, w południe i wieczorem, we wnętrzach i plenerach. Utrwala każdy niuans i zapewnia wyjątkową swobodę korygowania kolorów w obrazie filmowym.
S-Cinetone — kolorystyka jak w kinie
Przy standardowych ustawieniach kamery FX3 obraz jest utrwalany z użyciem wyglądu S-Cinetone, wprowadzonego po raz pierwszy w renomowanym kamkorderze Sony FX9. Wygląd ten został starannie dostosowany do wymogów twórców, by zapewnić bogate kolory i naturalne odcienie skóry. Nagrania S-Cinetone można łączyć bez korekt z materiałem z innych kamer Cinema Line.
Materiał 4K 120 kl./s2 z idealnie ostrą każdą klatką
Dzięki dokładnemu systemowi AF i szybkiemu odczytowi matrycy kamera FX3 rejestruje szczegółowy obraz 4K nawet przy dużej liczbie klatek na sekundę. W trybie zwolnionego i przyspieszonego tempa (S&Q) użytkownik ma pełną kontrolę nad klatkażem i może nagrywać piękne ujęcia ruchu do odtworzenia w nawet pięciokrotnie zwolnionym tempie (w formacie 24p).
10-bitowy obraz S-Log3 i HDR — płynne przejścia tonalne
Krzywa gamma S-Log3 i przestrzeń barw S-Gamut3.Cine zapewniają wysoką jakość reprodukcji kolorów w szerokim zakresie dynamiki. Takie nagrania łatwo jest połączyć w postprodukcji z materiałem filmowym z innych kamer Cinema Line. Profil obrazu HDR HLG (Hybrid Log-Gamma) pozwala nagrywać obraz HDR do bezpośredniego wyświetlenia na zgodnym telewizorze.
Reprodukcja 16-bitowego materiału RAW przez port HDMI
Gdy wymagana jest elastyczność w postprodukcji, można nagrać 16-bitowy obraz RAW3 na zgodny rejestrator zewnętrzny podłączony przez HDMI. Kamera będzie równolegle zapisywać materiał XAVC HS 4K, XAVC S 4K lub XAVC S-I 4K i pliki proxy. Film RAW ma rozdzielczość 4264 × 2408 [16:9] — wyższą niż w standardzie DCI 4K4.
Kodek HEVC o wysokiej efektywności kompresji
Użycie kodeka MPEG-H HEVC/H.265 do nagrań w formacie XAVC HS podwaja wydajność kompresji. W porównaniu ze standardowym formatem 4K XAVC S format XAVC HS umożliwia zapis szczegółowego obrazu filmowego z 10-bitową kwantyzacją i próbkowaniem koloru 4:2:2 w plikach o zbliżonej, a nawet mniejszej objętości. Oznacza to jeszcze wyższą jakość obrazu przy rozsądnych rozmiarach plików.
Bogactwo szczegółów i realistyczne kolory
Kamera umożliwia użycie krzywych gamma S-Log2 i S-Log3. Krzywa S-Log3 lepiej oddaje przejścia tonalne w zakresie od cieni do średniej szarości (18%) i pozwala uzyskać szeroki zakres dynamiczny — maksymalnie ponad 15 stopni. Jeśli obraz z kamery ma być dostosowany do innych kamer Cinema Line z krzywą S-Log3, można skorzystać z trzech ustawień przestrzeni barw (S-Gamut, S-Gamut3 i S-Gamut3.Cine) zapewniających elastyczność i efektywność procesu twórczego podczas postprodukcji.
Nagrywanie plików proxy w celu usprawnienia montażu i edycji
Można równolegle zapisywać dwa rodzaje plików: o wyższej przepływności, w formatach takich jak 4K XAVC S-I, oraz pliki proxy HD o małej przepływności. Mniejsze pliki proxy pozwalają wykonać montaż i podgląd przed końcową produkcją. Zmniejszają obciążenie komputera, przyspieszają pracę i zwiększają efektywność. Zapis plików proxy odbywa się albo w 10-bitowym formacie XAVC HS (1920 × 1080), albo w 8-bitowym XAVC S (1280 × 720).
3-calowy, dotykowy, uchylny ekran 1.44 mln px
Otwierany na bok LCD rozszerza zakres perspektyw. Ułatwia precyzyjne kadrowanie i niestadardowe kadrowanie podczas filmowania z ręki i gimbala. Świetnie sprawdzi się przy selfie-vlogach, gdyż można go ustawić tak, aby widziała się w nim filmowana osoba.
Dwa gniazda CFexpress typu A
Kamera posiada dwa sloty na karty pamięci obsługujące standard CFexpress typ A oraz SDXC/SDHC klasy UHS-I i UHS-II. Dzięki CFexpress A kamera gwarantuje rekordowo szybki zapis i odczyt plików, np. filmów 4K o dużej przepływości. Dwa gniazda oferują zapis naprzemienny lub równoczesny.
Szybkie ładowanie Power Delivery
Kamera zasilana jest przez akumulator NP-FZ100, co zapewni współpracę przy długich sesjach. Zgosność ze standardem USB-PD daje możliwość szybkiego ładowania, a nawet ciągłego filmowania po podłączeniu odpowiedniego zasilacza lub powerbanku z USB-C.
Uszczelniona, magnezowa obudowa
Gwarancja wytrzymałości i mobilności nawet przy wykorzystaniu ciężkich obiektywów. Filtr umieszczony z przodu przetwornika drga z częśtotliwością 70 tys. cykli na sek. powodując usuwanie kurzu z matrycy. Ponadto wszystkie połączenia oraz osłony portów zostały uszczelnione, dzięki czemu kamera zyskała odporność na pył i wilgoć.
Przesył danych przez wi-fi
Sony FX3 współpracuje z sieciami 5GHz i 2,4 GHz. Korzysta też z sieci Ethernet 1000BASE-T po podłączeniu przejściówki USB-Ethernet do gniazda USB-C, które jest zgodne ze standardem SuperSpeed USB 5 Gb/s (USB 3.2). Profesjonalną pracę ułatwiają funkcje zdalnego sterowania oraz bezprzewodowego przesyłania plików na serwer FTP.
Łatwiejsza edycja w programach Catalyst
Kamera FX3 zapisuje metadane dotyczące stabilizacji obrazu i obrotu kamery, które mogą ułatwić podgląd materiału i przygotowanie go do montażu w bezpłatnym programie Catalyst Browse lub niedrogim Catalyst Prepare.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Sklep pasazfoto.pl weryfikuje opinie produktowe i wdrożył odpowiednie rozwiązania w celu oceny ich autentyczności.
Produkty oferowane na stronie sklepu mogą zostać ocenione na 6 gwiazdek, a rzeczywiste doświadczenia zakupowe klientów są opisywane w komentarzu, który jest niezbędnym elementem opinii.
Do wystawienia opinii konieczne jest podanie adresu e-mail, który stanowi weryfikowalny odnośnik do rzeczywiście złożonego i odebranego zamówienia. Po wystawieniu opinia jest weryfikowana przez pracownika sklepu. Jeżeli okaże się, że adres e-mail nie może zostać powiązany z zamówieniem produktu, który był przedmiotem opinii, opinia taka jest usuwana. Jeżeli zachodzą wątpliwości co do autentyczności opinii, są one wyjaśniane na podstawie przedstawionych dowodów na zakup określonego produktu.
Średnia wynikająca z ocen jest widoczna na kartach produktów wraz z informacją o liczbie ocen na podstawie której została obliczona. Oceny wraz z komentarzami widoczne są pod kartą produktu.
Publikujemy wszystkie opinie (zarówno pozytywne, jak i negatywne) i nie ingerujemy w ich treść, nie oferujemy dodatkowych korzyści związanych z wystawieniem opinii lub jej wycofaniem.
Z powyższych względów możemy zapewnić, że opinie dostępne na stronie sklepu pasazfoto.pl są weryfikowane oraz odzwierciedlają rzeczywiste doświadczenia zakupowe.
Opinie na temat sklepu pasazfoto.pl mogą być wystawiane na innych platformach oraz porównywarkach cen. W przypadku takich opinii w zakresie oceny wiarygodności i autentyczności opinii zastosowanie znajdują zasady stosowane przez te podmioty. Ze swojej strony pasazfoto.pl dokłada wszelkich starań by opinie na temat sklepu były zawsze wiarygodne i autentyczne.